Spelregels

De rekeningen worden verstuurd via Infomedics (voorheen uwnota.nl) die vervolgens de rekeningen doorstuurt naar de zorgverzekeraar, indien deze gecontracteerd is. Als dit niet het geval is krijgt u de rekening thuis gestuurd en dient u deze zelf te declareren bij uw zorgverzekeraar. U bent zelf verantwoordelijk om ervoor zorg te dragen dat uw persoonlijke gegevens kloppen in ons systeem en bij Infomedics.

Indien rekeningen niet betaald worden, zijn wij genoodzaakt de volgende afspraak te annuleren tot de facturen voldaan zijn. Het is van belang dat wij en Infomedics uw correcte gegevens in ons bestand hebben zoals adresgegevens en telefoonnummers. Dit kunt u doorgeven aan onze baliemedewerkster en aan Infomedics.

Mocht u vragen hebben over facturen en/of wijzigingen in uw persoonlijke gegevens, neem dan contact op met Infomedics.

Controle en afmeldingen

De afspraak voor de volgende controle wordt direct gemaakt. Wanneer dit voor u niet praktisch is, dient u zelf te bellen om een controle afspraak te maken.
Wij u sturen hiervoor geen herinneringen.

Wijzigingen in uw gezondheidssituatie dient u door te geven aan de behandelaar. Denk bijvoorbeeld aan verandering van medicijnen of behandeling door een specialist.

Een afspraak verzetten of afzeggen kan alleen wanneer dit minimaal 48 uur van te voren wordt gemeld. Een afspraak annuleren voor maandag kan door een briefje achter te laten in de brievenbus. Bij niet of te laat afmelden van de afspraak, wordt de gereserveerde tijd in rekening gebracht.
Let op: afmelding via e-mail is niet mogelijk!

Reacties zijn gesloten.